بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های گاج

پیوندها
  • ۰
  • ۰

کتاب آرایه  ادبی نشرالگو

آرایه  الگو  اینکتاب در مورد آرایه های ادبی بهترین راهنما برای دانش اموزان عزیز در سالهای دوم و سوم و پیش دانشگاهی میباشد. شما میتوانید از این کتاب بهره ی زیادی را ببرید. ک به جرات می توان گفت کتاب آرایه های ادبی نشر الگو کاملترین کتاب در زمینه آرایه های ادبی کنکور است.از ویژگی های این کتاب می توان به این موارد اشاره کرد:

در کتاب آرایه ادبی الگو 10 آزمون جامع و استاندارد با پاسخ تشریحی و همچنین بیش از 1200 تست تالیفی و کنکور سراسری و کنکورهای آزمایشی به همراه پاسخ تشریحی آمده است. علاوه بر موارد ذکر شده تست های موضوعی و کلی آرایه نیز در این کتاب موجود می باشد.

مبحث آرایه های ادبی ، ۳ تست از ۲۵ تست ادبیات رو به خودش اختصاص میدهد.

همونطور که میدانید هیچ محدودیتی از طرف سازمان سنجش برای درس ادبیات کنکور گزارش نشده است. بخاطر همین، طراحان کنکور بیشتر به اشعار و متون ادبی خارج از کتاب دست می برند. پس انتخاب کتاب مناسب برای این مبحث یکی از مهمترین کارهاست.کتاب آرایه الگو برای پاسخ به این نیاز دانش آموزان منتشر شده است.

تالیف کتاب ارایه ادبی الگو به این صورت بوده که برای هر نوع آرایه ، یک درسنامه آورده شده و سپس تست هایی که فقط مربوط به آرایه هستند. تست های کتاب آرایه نشر الگو شامل تست های کنکور ، تالیفی ، سنجش ، قلم چی ، گزینه دو و نشانه برتر از انتشارات الگو به تالیف علیرضا عبدالحمیدی میباشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی