بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های گاج

پیوندها

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 هزینه های مختلف کتاب  

آیا ممیدانید کتاب چه مزیتی دارد. کتاب به عنوان انرزی دوم غذایی برای روح انسان الزامیست. و این بسیار زیاد برای جوامع مختلف در فرهنگ و رشد آن تاثیر گذار است. تلاش برای باقی نگه داشتن آن مهم است. 

پس برای برقراری و ماندگاری و رواج این فرهنگ باید راههای زیادی را در استفاده از کتاب در اختیار مخاطبین و کسانی که خواستار خواندن کتاب هستند قرار دهیم .

ایجاد جایگاههایی به عنوان نمایشگاه کتاب و مراکز خرید تلفنی کتاب  و انتخاب اشخاصی به عنوان راهنمای کتاب های مورد نظر مخاطبین تشکیل داد. وجود کتابخانه های مختلفی که با هزینه های کم یا رایگان ارسال کتاب، کتاب را در اختیار مخاطب قرار دهند برای ایجاد حس خوب و ایجاد اشتیاق در شخص  این عمل ضروریست.

اهمیت وجود بانک کتاب

در هر کار و عملی وجود کتاب به عنوان راهنما و کسب اطلاعات شخص مهم و ضروریست. کتابهای زیادی در موردهای مختلف وعناوین مختلفی وجود دارد .هر کس در هرکسب وکاری نیاز به تخصص دارد و انواع کتابها ی مربوط  به آن تخصص وجود دارد . لازمه موفقیت در کار کسب اطلاعات بالا و مهارت است که خواندن کتاب به ما این کمک را میکند.

بهترین راهنمای ما در زندگی و رسیدن به اهدافمان و کسب مقام رتبه در کار خواندن کتاب است.

پس لازمه ی ایجاد فرهنگ کتابخوانی در همه جا ضروری است .باوجود پیشرفتهای زیادی که در فن آوری و تکنولوژی شده است ، اما به این معنا نیستکه دیگر به خواندن کتاب نیاز نیست پس بابد کتابخوانی در راس قرار بگیرد چون همیشه انسان در هر شرایطی فقیر از اطلاعات است.

بانک کتاب مرکزی توانسته است با کاهش هزینه های خرید کتاب دسترسی مخاطبان به کتاب را تا حد ممکن کاهش داده و فرایند خرید را تسهیل بخشد . از این رو توانسته است نقش بسزایی در موفقیت فرایند فروش کتاب و دسترسی سریع و اسان به کتاب را ایجاد کند. 

  • نادر رفیعی