بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های گاج

پیوندها

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تجارت سوله دست دوم

 نحوه ی خرید سوله دست دوم

صاحبان صنایع قادر خواهند بود  از طریق بانک سوله ایران اقدام به خرید تضمینی سوله دست دوم کرده و با آسودگی خیال خریدی موفق داشته باشند. برای آگاهی از انواع مختلف سازه های دست دوم بانک سوله می توانید با کارشناسان فنی ما در شرکت بانک سوله ایران در تماس باشید. مشاوران ما شما را راهنمایی خواهند کرد تا با اسودگی خیال خریدی موفق داشته باشید.

لازم به ذکر است 15 تیم فنی بانک سوله ایران عملیات نصب سوله دست دوم در محل را در زمانی کوتاه انجام داده و اعتماد شما را در کلیه مراحل تامین خواهد کرد. 

نیاز های سوله دست دوم برای راه اندازی 

استفاده از سوله دست دوم در چرخه ساخت و ساز نیاز مند باز سازی و تعمیرات اساسی است از این رو نیاز به دانش فنی و مهندسی برای ارزیابی و محاسبه میزان خسارت وارده به سازه و تعمیر اساسی آن است. 

برای باز سازی و تعمیر سوله دست دوم براساس میزان خسارت وارده به سوله میتوان روند اصلاح را طی کرده و بر همین اساس قادر خواهیم بود سوله را یاز سازی کرده و برای استفاده مجدد آماده کنیم. توجه داشته باشید . که حمل و نقل سوله و نوع اتصال سازه  و همچنین تهیه زیر ساخت مناسب می تواند در کارایی سوله دست دوم موثر باشد. 

فروش سوله دست دوم 

راه کار هایی برای ساخت و ساز سوله های فلزی با کاهش هزینه ها ی ساخت وساز بنا با استفاده از سوله دست دوم 

همواره ساخت سوله یکی از راه کار های ساخت بناهای با ابعاد بزرگ برای کارخانجات صنعتی و کارگاه های تولیدی است.  از این رو همواره یکی از صنایع نیمه سنگین صنعت سوله سازی و ساخت سوله های صنعتی بوده است. 

اما به دلیل کارایی و مقاوت بالای سازه تولیدی و با تغییر کاربری های و مکان های سوله های قدیمی به مرور استفاده از سوله دست دوم توجیه پیدا کرد . از این رو با استفاده از علم مهندسی  تقویت سوله دست دوم به جهت استفاده مجدد از آن توجیه پیدا کرد. از این رو  فروش سوله دست دوم توانست به جایگاه مهمی در صنعت ساخت و ساز دست یابد

  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

 ویژگی های بانک کتاب مرکزی چیست ؟

یکی از اصلی ترین ویزگی های بانک کتاب این است که شما بتوانید با در نظر داشتن تمامی امکانات خود هر آنچه که نیاز دارید در این مجموعه خریداری کنید.و بسیار عالی به سمت برطررف کردن نیاز های آموزشی خود گام ردارید

مجموعه بانک کتاب مرکزی به پاس قدردانی از مشتریان عزیز فرایند تحویل کتاب را به صورت رایگان در هر نقطه از تهران انجام خواهد داد. کتاب های خریداری شده با هماهنگی های انجام شده با پیک های این مجموعه در کوتاه ترین زمان به صورت کاملا رایگان به مشتری تحویل خواهد شد.

شرایط پرداخت وجه برای  خرید کتاب در بانک کتاب می تواند به گونه های زیر باشد.

 پرداخت اینترنتی وجه کتاب از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز اینترنتی بوده  و سپس ادامه روند خرید از فروشگاهی اینترنتی بانک کتاب

پرداخت حضوری وجه کتاب در زمان تحویل کتاب به مشتریان در محل ان ها که میتواند با درخواست مشتری مبنی بر همراه داشتن دستگاه کارت خوان همراه باشد، در این شکل از پرداخت وجه کتاب مشتری پس از رویت کتاب و تحویل وجه را به تحویل دهنده پرداخت خواهد کرد.

 پرداخت کارت به کارت که در این روش پس از پرداخت وجه کتاب توسط خریدار با ارسال کد پیگیری و شماره تراکنش به مجموعه بانک کتاب مشتری قادر خواهد بود درخواست خود را نهایی سازد

 بانک کتاب را بیشتر بشناسیم 

در حدود 5 سال پیش  بانک کتاب مرکزی با هدفی تاسیس شدکه بتواند با در دسترس قرار دادن کتاب های درسی و کمک درسی به بخش های مختلفی از متقاضایان و دانش آموزان به پیشرفت روز افزون آنها کمک میکند. در گام نخست از فعالیت ها با راه اندازی مرکز تماس بانک کتاب و استفاده از راه کارهای سنتی درخواست های مشتریان پاسخ داده می شد.

با راه اندازی فروشگاه اینترنتی کتب کمک درسی ، فرایند فروش و تحویل براساس موجودی و تحویل اینترنتی آغاز شد. اما سیاست پاسخ گویی و رفع نیاز های مشتریان همواره در مجموعه پایدار ماند. به گونه ای که محدودیت در موجودی کتاب ، در بانک مرکزی کتاب هیچ گاه وجود نداشته و در صورتی که مشتری به کتابی نیاز داشته باشد، که موجود نباشد . از طریق تماس تلفنی  مجموعه بانک کتاب ، سریعا تهیه و برای وی ارسال شود.

کتاب های عرضه شده در بانک کتاب را در دسته های مختلفی میتوان دسته بندی کرد اما شاخص ترین دسته بندی ها را میتوان با نام های کتاب های درس ، کمک درس و کتاب های تست و کنکور دانست. سایت بانک مرکزی کتاب با در اختیار داشتن تمامی این دسته بندی و تحویل کتاب ها در هر نقطه ای میتواند به نیاز های مشتریان خود بهترین پاسخ ممکن را بدهد.

  • نادر رفیعی