بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های گاج

پیوندها

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فن و تکنیکهای موفقیت  

شما با دریافت و خواندن کتابهایی که مربوط به نشر الگو است مهارت لزم در کتاب خوانی آسان و ساده و اینکه بهتر در زمینه ی کنکور و تست زنی اقدام کنید  میتوانید بهره مند شوید . زمینه های بسیار عالی در مورد مهمترین کتابها و راهنمایی از آنها است.  مؤلف کتاب زیست شناسی و آزمایشگاه 1 انتشارات نشر الگو  اشکان هاشمی می باشد. در ابتدای این کتاب درس به طور کامل توضیح داده شده است با مطالعه این درس نامه میتوانید به راحتی نکات ضروری و مهم کتاب را یاد بگیرید در ادامه تست های مربوط به هر درس آورده شده است.  کتاب زیست شناسی 1 نشر الگو به جرات می توان گفت یکی از موثرترین کتاب ها ست که با مطالعه این کتاب موفقیت شما تضمینی است.با نشرالگو قدم در مسیر موفقیت بردارید.

  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

 کتاب تست خانه سبز راهنمای شما 

کتابی مفید و عالی برای شما در نظر گرفته شده که تلاش بسیار زیاد محققین در راستای کمک و راهنمایی به دانش آموزان و علاقه مندان است . تا از طریق آن بتوانند کسب تجربه بیشتری در زمینه ی دروس و آمادگی قبل از کنکور داشته باشند.  کتابی را معرفی میکنیم به نام  زیست شناسی تست سبز کتابی است که توسط چند مولف به رشته تحریر درآمده است مولفان این کتاب ابوذر نصری - کمیل نصری - حسن محمد نشتایی انتشارات خیلی سبز می باشند.
به جرات میتوان گفت  زیست شناسی دهم تست خیلی سبز یکی از بهترین و موثرترین کتاب های آمادگی کنکور و امتحانات می باشد شما عزیزان با مطالعه این کتاب با نحوه تست زنی برای کنکور آشنا خواهید شد و همچنین با نکاتی که در قالب تست برای شما ارائه شده است میتوانید برای امتحانتان آمادگی لازم را بدست آورید.
برای موفقیت و سربلندی درنگ جایز نیست.پیش به سوی دنیای سبز با کتاب های خیلی سبز.

  • نادر رفیعی