بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های گاج

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بهترین کتاب دین و زندگی کنکور

در ادامه معرفی بهترین منابع کمک درسی کنکور ، در این مقاله از بانک کتاب مرکزی به معرفی برترین کتاب کنکوری دین و زندگی خواهیم پرداخت. با ما در این مقاله همراه باشید. 

ما در فروشگاه اینترنتی کتاب ، بانک کتاب مرکزی تلاش خواهیم کرد تا ساده ترین شیوه های خرید اینترنتی کتاب را در دسترس شما قرار دهیم و بتوانیم به سهولت شرایط خرید را برای شما فراهم سازیم . 

معرفی برترین کتابهای کنکوری دین و زندگی 

 

  1.    کتابجامع گاج دین و زندگی

دین و زندگی جامع گاج به عنوان معتبر ترین کتاب دین و زندگی و البته کامل ترین منابع کمک درسی کنکور محسوب می شود. در این کتاب  توضیحات کاملی درباره پیام آیات و ارتباطش با درس، تعداد تکرار آیات در کنکور ده سال اخیر، نکات ترکیبی بادیگر درس های دین و زندگی، ذکر همه علت و معلول ها در آخر کتاب، درسنامه های خلاصه آخر کتاب برای مرور سریع و جمع بندی، تست های تالیفی خیلی قوی و …  آورده شده است و این موارد از مزایای دین و زندگی جامع کنکور هستند. 

بدون شک کتاب های کمک درسی گاج همیشه در صدر بهترین کتاب های کمک درسیهستند .این  موضوع را می توان با کتاب کمک درسی دین و زندگی به خوبی اثبات کرد .

خرید کتاب جامع دین و زندگی گاج

بهترین کتاب جامع دین و زندگی

 

  1.   کتاب خیلی سبز دین و زندگی

خیلی سبز همه درسهای دین و زندگی ۲ و۳ و پیش دانشگاهی را در  یک کتاب حدودا  ۵۵۰ صفحه ای آورده است. دین و زندگی خیلی سبز به اندازه کتاب جامع گاج کامل نیست اما برای کسانی  که وقت زیادی ندارند ، خیلی سبز دین و زندگی کتاب جمع و جورتری به نسبت کتاب جامع گاج می باشد 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی