بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های گاج

پیوندها
  • ۰
  • ۰

 نگارش پایان نامه ارشد حسابداری 

رشته حسابداری از جمله رشته هایی است که از داوطلبان سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی دانشجو می پذیرد و در آزمون هر سه گروه نیز درس ریاضی به عنوان مهمترین درس این رشته مطرح است

رشته حسابداری یکی از رشته های مهم ومورد نیاز (به صورت تئوری و یا عملی) در جامعه است و  در سطح دانشگاه، شرکتهای عام وخصوصی، شرکتهای سهامی عام در بورس و فرابورس ، سازمان های دولتی  و یخش خصوصی مورد نیاز می باشد. انجام پایان نامه برای این رشته بیشتر به تحلیل داده های مالی گرفته شده از بورس و یا دیگر ارگان های مالی می پردازد.
حسابداری علمی است که از طریق آن می توان اطلاعات مالی یک شرکت یا سازمان را ثبت و اندازه گیری کرد و برای استفاده کنندگان (سرمایه گذاران، اساتید، پژوهشگران، تحلیلگران، اقتصادانان) در تصمیم گیری دوره گذشته ، حاضر و آینده مفید است. 

1- رشته حسابداری در مقطع کارشناسی : لیست دروس ارائه شده در دانشگاه های ایران یکی است ولی گرایش تفکیک نشده است (گرایش حسابداری و گرایش حسابرسی وجود ندارد) ولی در برخی کشورها از سال دوم یا ترم سوم گرایش باید توسط دانشجو انتخاب شود. (حسابداری ، حسابرسی)

2- رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد ، دو گرایش دارد (حسابداری و حسابرسی) که فقط در دانشگاه علامه طباطبایی وجود دارد.

3- رشته حسابداری در مقطع دکتری ، دو گرایش وجود دارد (حسابداری و حسابرسی)

آموزش انجام پایان نامه 

  • ۹۷/۰۳/۱۷
  • نادر رفیعی

نظرات (۱)


سلام
وبلاگی با محتوای جالبی دارید
ما هم یه سایت آموزش گیاهان پروری و کشاورزی داریم که کلی پست جذاب و اختصاصی در مورد کشاورزی آماده کردیم که همشون رایگانه
ممنون میشیم بهمون سر بزنید و لینکمون رو تایید کنید

http://www.sabzkesht.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی