بانک جامع کتاب

مرکز فروش کتاب های گاج

پیوندها

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 نگارش پایان نامه ارشد حسابداری 

رشته حسابداری از جمله رشته هایی است که از داوطلبان سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی دانشجو می پذیرد و در آزمون هر سه گروه نیز درس ریاضی به عنوان مهمترین درس این رشته مطرح است

رشته حسابداری یکی از رشته های مهم ومورد نیاز (به صورت تئوری و یا عملی) در جامعه است و  در سطح دانشگاه، شرکتهای عام وخصوصی، شرکتهای سهامی عام در بورس و فرابورس ، سازمان های دولتی  و یخش خصوصی مورد نیاز می باشد. انجام پایان نامه برای این رشته بیشتر به تحلیل داده های مالی گرفته شده از بورس و یا دیگر ارگان های مالی می پردازد.
حسابداری علمی است که از طریق آن می توان اطلاعات مالی یک شرکت یا سازمان را ثبت و اندازه گیری کرد و برای استفاده کنندگان (سرمایه گذاران، اساتید، پژوهشگران، تحلیلگران، اقتصادانان) در تصمیم گیری دوره گذشته ، حاضر و آینده مفید است. 

1- رشته حسابداری در مقطع کارشناسی : لیست دروس ارائه شده در دانشگاه های ایران یکی است ولی گرایش تفکیک نشده است (گرایش حسابداری و گرایش حسابرسی وجود ندارد) ولی در برخی کشورها از سال دوم یا ترم سوم گرایش باید توسط دانشجو انتخاب شود. (حسابداری ، حسابرسی)

2- رشته حسابداری در مقطع کارشناسی ارشد ، دو گرایش دارد (حسابداری و حسابرسی) که فقط در دانشگاه علامه طباطبایی وجود دارد.

3- رشته حسابداری در مقطع دکتری ، دو گرایش وجود دارد (حسابداری و حسابرسی)

آموزش انجام پایان نامه 

  • نادر رفیعی
  • ۰
  • ۰

 مراحل انجام پایان نامه دکتری حقوق

داشتن هدف و انگیزه برای موفقیت در دوره دکتری، نقشی حیاتی دارد. می توانیم آن را منبع انرژی برای فعالیت های علمی پیش از دوره دکتری، طول دوره و پس از اتمام آن بدانیم.

موارد بسیار زیادی وجود دارد که میتواند بر تضمین موفقیت در انجام پایان نامه وجود داشته باشد اما ما در این مطلب برای شما خواهیم گفت که موسسه ایران تز به عنوان موسسه انجام پایان نامه با چه شیوه ای برای انجام پایان نامه اقدام میکند که میتواند به این اندازه بر موفقیت یک پایان نامه تضمین بگذارد.پس ادامه این مطلب را در لینک های دیگر سایت ما دنبال کنید. 

میتوانید در ادامه با برخی از خدماتی که موسسه ایران تز ارائه میدهد همراه باشید:

آموزش انجام پایان نامه

آموزش انجام پایان نامه دکتری

  • نادر رفیعی